DMB 2200

Daemo DMB 2200

Selectati varianta de spit care va intereseaza:
Daca nu gasiti piesa intre variantele de mai sus, apasati butonul de mai jos:
Articole:
COROZIUNEA

COROZIUNEA Rugina sau coroziunea pe DMB 2200 spit apare atunci când spitul este depozitat în aer liber si nu este bine gresat. Aceasta problema poate fi evitata foarte simplu si usor prin gresarea spitului de picon si mentinerea lui departe de umezeala atunci cand nu este utilizat.

NU LOVITI IN GOL

sunt numite lovituri in gol. Acest lucru se întâmplă atunci când pistonul nu loveste cuiul de picon, şi 2200 DMB forta si energia de impact este absorbita de buloane si de bolturile de retinere ale cuiului si nu de cui în sine. Acest lucru provoacă o erodare a spitului şi ruperea ulterioara.

TEMPERATURI SCAZUTE

TEMPERATURI SCAZUTE La temperaturi joase se recomanda ca spitul sa fie încălzit înainte de utilizare şi daca este posibil sa se foloseasca la o viteza mica pentru o creştere progresivă a DMB 2200 temperaturii maşinii.

Contact:
CTH Parts SRL
C.U.I.: RO39853909
Reg. Com.: J22/2390/2018
Capital social: 10000 Lei

Adresa:
062202 Bucuresti, Str. Preciziei 32
Telefon:
+40.737.242.777

Program:
Luni-Vineri: 08:00 - 17:00
Sambata: 09:00 - 12:00  
Email:
info@cthparts.ro

Web:
www.cuipicon.ro